Wednesday, March 30, 2011

cita cita jadi bos

Posted by kiri kanan depan belakang at 10:48 AM
assalam kpd sume dunie bloggers ..

memalam bute nie sehgge kan mate nie pun hampir2 bute tetibe ecot terpk tntg mse dpn atau dikenali sbg future dlm bhs banjar nye . ngee

skg nie ecot dok stdy habesh habesan bgai nak giler tntg akaun jerk ..
but mlm nie yg dipenuhi bntg n bulan ecot dok terpk nak jd bos plak .

dlu acot asyk dok berangan nak jd akauntan sbb nak pgg duit beribu ribu riban ,, ntah npe tibe2 ecot terpk nak jd bos plak . haha
bleh ke ecot jd bos ? bleh ke ecot marah org ? sbb slme nie ecot mara org ,, org yg ecot mara akn ketawe kan ecot pai pecah perot n tekak ..

tp tak kire lar kan .. mlm nie ecot tetap nak berangan jd bos n klu leh mmpi ecot mlm nie pun ecot jd bos ..
skli seumor hdup pun xpe lar kan .. haha .

sbb nye ecot nk gak kan ngarah2 org tok wat tuh ni dgn sesuke mak bapak ak .. ngee ..
cth cth ayt yg ecot nak ckp kat ank2 buah or dkenali sbg bkl kuli muli ecot ialah ::::

  • hari nie ade appoint ape2 tak utk sye ? chewah mcm btui2 lak kan 
  • mcm mne hari ni ,, untung or rugi syrikat bpk ak ? ahhaha
  • eh ! knp korang nie tak buat keje ha ? bapak rajin ak mara dorang nie .. 
ngee .. tuh lar antre reason ecot nak jd bos yak nie ladies bossh !


syok nye law ade duit mcm bdax nie . haha
bos is the best job in the world ! hee !

0 comments:

Post a Comment

 

ecot Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog