Friday, April 1, 2011

kfc --> karaoke --> mcD

Posted by kiri kanan depan belakang at 11:19 AM
salam pd sume bloggers yg cumei n encem .. ngee =,=

pd pg yg amat2 lar sjuk bg ecot nie .. mmg lar da kat dlm mcD ..sejuk lar .. ape r cik ecot nie .. hekk ! 
ecot nak citer lar ape yg ecot dok wat satu arie suntuk nie kan .. hehe 

tepat jam 230 ptg ecot n the gengs skli lg wat prncangn giler mcm dok kat tnjung rmbtn .. 
mentang2 arie nie eden kaye ecot n dorang2 sume g warta .. 
kunun nye nak kuar wet tok byr deposit uma yg bkl kiterang miliki .. ngee ..

setibe nye kami2 nie kt warta .. 
ecot pun ngajak mereka2 g mkn pas aje abesh shupping brg kat AVON ..
wei jum g mkn .. prt nak kembung mcm ikn buntal da nie .. haha 
so,, sume nye stuju n decide nak mam kat KFC .. 
n dgn muke yg agk x thu mlu mcm belacan kami sume dok bergambar mcm ala ala artis diva ,, haha 

mempersembah kan !!! taaaa raaaa !!! 






lps abesh mkn sume sebok nak melalak tok ilang stress kunun nye ..
ke tok tnjuk korang sume byk duit mara .. haha
APE2 hal pun syok lyn dorang nie ..
pai ecot pun kdg2 naik giler akbt terikut ikut dorang sume nie ..

mempersembahkan sekali lg !! taaa daaa !!
n the last station ecot n the gengs g mcD .. ahha
mcD oh mcD ..

mestilah muke ecot yg last kene tepek kat entries nie .. haha


p/s jgn lar korang lebur2 duit mcm ecot nie mcm ank datuk S .. haha

0 comments:

Post a Comment

 

ecot Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Baby Blog